Dăm din casă…

Iată câteva întâmplări de pe la noi din casă…

I. Într-o dimineaţă m-am învrednicit şi am făcut ordine într-un dulap cu haine. Muuuulte, muuulte… Noi partajăm dulapul după o anumită lege: fete la fete și băieți la băieți, astfel încât fiecare își îngrijește și ordonează parohia sa. Numai că există și o zonă comună în care câteva rafturi sunt ale stăpânului, câteva ale stăpânei… Ei bine, acolo eu, de fapt, stăpânesc și ordinea. Care ordine se păstrează destul de bine, în combinația melancolic-sangvinic dintre noi doi.

Dar până și pe un sangvinic ca mine uneori îl apucă nevoia să facă ordinea ca un melancolic, așa că mi-am sacrificat o întreagă dimineață să aliniez ca foițele toate rufele. La liniuță, pe culori, mărimi și categorii.

După trei ore, deschid dulapul. Ei bine, ”cineva” își luase deja un maieu, dar nu în ordinea LIFO, ci FIFO. Pentru cei care nu au facut studii politehnice, LIFO e acronimul la Last-In-First-Out, FIFO: First-In-First-Out.
Consecința gestului de a-ți lua maieul în maniera FIFO e tragică. Toate celelalte pleacă pe unde le ajută gravitația…
Și bombăneam eu… unde e ordinea de acum câteva ore, o dimineață întreagă m-am străduit…

Iar Samia, care era întâmplător în dormitor:

– Așa zice și tata când se uită în cămară…

II. Dialog între mine și Samia:

– Samia, te rog să culegi vișinele din copac…
– Am cules, nu mai ajung…, sunt prea sus și prea rare…
– Mami, culege, pomii noștri ni le dăruiesc, la Kaufland erau cu 14 lei kilogramul… 

– Ei, atunci hai să le vindem! 
– Sigur, doar să le culegi… 
– Ei, atunci nu le mai vindem...

III. Alt dialog:

– Mama, s-a deschis un nou magazin de cosmetice…. Mi-aș lua un ruj roșu mat!

– Ce să faci cu el? Ai doar 16 ani…

– Hai, mama, aproape 17…

E distractiv la noi din când în când, nu-i așa?

Lasă un răspuns

