Dictionar personal

 Daca vrei să vorbești cu mine, să știi că mi-am deschis un Dicționar Personal.

Prin filtrele mele cuvintele cuiva trec astfel: 

1. Eu așa sunt = Eu am murit
2. Trebuie să te naști ca să faci chestia asta...= Nu vreau să învăț
3. Nu am timp = Nu-mi fac din asta o prioritate
4. Sufăr și de… și de… = Nu am alte realizări și mă laud cu bolile
5. Nu fac eu așa ceva = Nu vreau să explorez și alte opțiuni
6. Nu-i de mine chestia asta = Nu vreau să mă dezvolt personal
7. Eh, știi, am multe alte planuri = Mă ascund după ele
8. Păcat că nu am putut colabora împreună la… = Nu mi-am dat interesul deloc…
9. Sunt ocupat/ă = Nu vreau să …
10. Eu totdeauna... = Mă ascund după un obicei
11. Eu niciodată… = Am idei preconcepute și nu vreau să mi le schimb
12. Toată lumea face/crede/știe asta... = Manipulare! Nu chiar toată lumea…
13. Logic, nu-i așa? = Țin mult la părerea mea și nu vreau să mi-o schimb
14. E singura soluție corectă, nu crezi? = Nu vreau nicidecum să iau în calcul și alte opțiuni
15. Toată lumea știe, deci e adevărat! = Nu vreau să mă informez

Lasă un răspuns

