Sănătate la superlativ sau Eu caut un doctor

http://www.nutrilitehealth.com/content.aspx?ctg=17660

Eu caut un doctor care vrea să anunţe pacienţii că există metode de păstrare a sănătăţii, în realitate, foarte aproape.
Eu caut un doctor care apreciaza sanatatea şi învaţă oamenii sa o aprecieze. Sanatatea nu o poti pastra la nesfarsit daca nu ai atitudinea de a te ingriji de ea. De a o cultiva, de a-i da atentia si prioritatea cuvenita.
Eu caut un doctor care vrea instrumente puternice de influenţare a pacienţilor către o sănătate sporită.
Eu caut un doctor puternic şi smerit, dispus sa serveasca Sănătatea, nu Ministerul Sanatatii, prin munca de contabil la care este obligat.
Eu caut un doctor măreţ şi cu inima umilă, nu un doctor umilit de Sistem.
Eu caut un doctor foarte ocupat.
Eu caut un doctor care înţelege că viitorul e în continuă schimbare, că paradigma se va schimba, ca va fi nevoie de intuiţia necesară supravieţuirii fără asistenţă.
Eu caut un doctor care vrea să facă o diferenţă în viaţa pacienţilor săi şi să înceapă cu sine.
Eu caut un doctor care vrea să câştige ajutând pe alţii să câştige.
Eu caut doctorul care mă caută.

Lasă un răspuns

