Ziua Perfectă

Ce mult ne dorim să vină Ziua Perfectă!

Măcar O Zi din viața noastră să fie, Doamne, Perfectă!

Ziua aceea în care soarele strălucește perfect asigurând temperatura perfectă, iar presiunea atmosferică este perfectă pentru ca noi să avem constelația hormonală perfectă, condiția fizică perfectă și echilibrul emoțional perfect, astfel încât să luăm deciziile perfecte, să fim persoana perfectă, să ne îndeplinim la job sarcina într-un mod perfect sau să avem condiția financiară perfectă, ori  sănătatea ori relația perfectă…

Și, în Ziua începută sub auspicii perfecte , ne-am privi, de dimineață, în oglindă și am vedea chipul perfect, cu zâmbetul perfect, ne-am pune pe noi ținuta perfectă și am pleca, conducând mașina perfectă spre treburile noastre. Și, în ziua cu pricina, s-ar crea circumstanțele perfecte și, drept urmare, toate lucrurile în afacerile noastre ar merge exact așa cum le-am planificat, adică perfect, toți clienții ar cumpăra  sau ar comanda  perfect pentru noi, toți furnizorii ne-ar vinde perfect pentru noi, și noi am avea toți banii…. și ar fi perfect… și colegii sau subalternii ori (oh, da) șefii s-ar comporta perfect și ne-ar recompensa perfect pentru meritele noastre perfecte.

Și, nu-i așa, ar fi perfect să se hotărască partenerul/partenera noastră să devină perfect/ă, așa ca noi, desigur,  să trăim povestea perfectă, relația perfectă și să devenim părinții perfecți pentru copiii noștri perfecți…

… care ar veni de la școală cu carnetele de note perfecte, cu capurile perfect umplute cu informațiile prefect predate, de niște profesori perfecți ce respectă absolut niște programe perfect întocmite…

Și soacrele noastre ar fi perfecte și ne-ar dărui acele lucruri (pământuri, case, conturi pline) pe care le țin încă, deși noi am putea să le valorificăm perfect în oportunitățile perfecte care iată, tocmai s-au ivit…

Am arăta, în continuare, perfect la sfârșitul zilei și am petrece în compania perfectă la restaurantul preferat, în orașul sau țara perfectă, ori pe yachtul perfect o seară perfectă.

Apoi am dormi o noapte perfectă, într-o poziție perfectă,  am visa visul perfect și am sforăi puțin, poate (dar, desigur, într-un mod perfect) și ne-am trezi a doua zi, într-o dimineață… oarecare…

…. cu niște amintiri… cu un prezent…. în care soarele pare că nu  strălucește destul  iar temperatura tocmai e groaznică, presiunea atmosferică este prea mică sau prea mare iar noi  avem o zi de-aia…. de-aia…

Ce noroc pe noi că cele șapte Zile Perfecte s-au consumat la Facerea Lumii…

Mulțumim, Doamne!

Lasă un răspuns

