TELEFONUL

Adesea ma intreb cum arata lumea pe cand vestea circula cu postalionul, nu cu wirelessul! Cat timp ii lua, cum mai era sau nu informatia actuala… Azi avem telefoane aproape oriunde si ne spunem imediat ce e de spus…

De ce se plange toata lumea de lipsa de comunicare? Dar, oameni buni, vorbim toti odata! Ne sunam toata ziua… Poate pentru ca la scrisoare  folosesti cuvinte, iar la telefon folosesti vorbe…  ce mare diferenta, Doamne…

Imi plac telefoanele scurte. Ma ingrozeste sa tin la ureche un mic cuptor cu microunde, nu am creier de gatit!

Imi plac mesajele bune. Incurajatoare. Eu sunt o alintata a soartei, primesc astfel de mesaje aproape zilnic. Daca vrei sa primesti si tu astfel de mesaje, de-alea formate din cuvinte intregi, nu din consoane, suna-ma sau lasa-mi un raspuns si iti spun secretul.

Lasă un răspuns

